20110422

wet world betul :|


bulan 4 please cpat pegii..saya dah tak tahan dah..en. April knape awak menyeksa saya...aduhh saya tak bole tahan awak tahu atau tidak?..kesian kat saya and kawan2 saya...walau un awak buad saya nages tp saya ttap rase bhagia..sbb saya dah mula bersemangat..and saya mula nak hidup yg lebih baik..dan memperbaikinya..thanks to Allah.. 

sampai klas farah and iman buad hujan airmata..farah dgr die, die dgr farah..cite dah abes baru eika and mimie dtg..haha..apelahh mereka itu..klas cikgu A jauh saya tercampak daripada iman mimie and eikaa..saya tak sukaa..kenape nak ikot group? klau terpisah dry budak pandaikan buad budak yg tak pandai lg tak boleh focus..ahhh...sabar jelahh..then rehat farah macam rase ade org perhatikan farah..farah tak tau sape..sumpahh rase seramm mcm ade hantuu..wooo...*dah lahh buad entry mlm2 niehh*...tp yg pentig bile farah pandang die mesti dye pandang balekk..dgn senyuman yg membuad farah cairr..huhh i'm melthing here..haha..

then sivik farah buad esey bi..farah memang elet sikit bab2 buad esey mesey niehh..lg2 teacher nak panjang2..then bi..1 again esey for healthy..whatt ?? easy like abc lahh teacher..that's why i love lahh teacher..haha..merapu kan bi farah..beterabur..tp yg paling best nye kat skolah tdie ade snow..haha..dunia belum kiamat ag okey..snow kertas lahh..yg ketas komot2 uhh pas uhh baling kat klas...uhaii syiokk ehh lahh..kesian iman byk kali kene kat kepalaa haha..sabar ehh iman..sampai2 nages2 dye..hehe..

p/s: aku suke kat die lagi..so kau ! jgn sebok2 nak try line aku okey..jge life kau yg kang kabot uhh okey sayang..byee <3

I Love My Readers..thanks for the read :)


Do Read,Do Like,Do Comment

No comments: