20110423

jangan tggalkan saya :'(


ya allah..cobaan ape yg kau berikan pade aku niehh..tk tertanggung bebannya ya allah..selamatkan lahh die ya allah..saya sayangkan awak..famy, kita baru 4 hari awakk..tlong lhh saya baru kenal awak..awak janji tak tggal kan saya kan? kuat lahh demi saya dan papa awak..banyak lg yg sya nak tahu pasal diri awak...

ptot ahh saya mcm mlas nak kua hari niehh..ptot lahh awak tak bg saya pergi ikot kawan2 saya..saya degil tak ikot ckp awakk..ptg saya balik uhh awak kol saya bukan? then awak suruh saya belajar betul3..pape jd kat awak , awak tak bg saya nages kan? awak sedar tak ape awak ckp? tp time uhh saya gelak..sbb saya dah biase dgr ayat to..saya engat awak main2..awak sruh saya belajar betul2 bkn untuk nikon yg ayah saya jjie an to tp untuk saya dan life saya mase yg akan dtg..suruh doa kan awak jgak kan? tp saya byk gelak and saya tak ambil serius pasal uhh...

awak suruh saya tggal kan blogger dgn facebook..deativekan smue kan? saya tak buad sbb saya degill..then awak ckp awak dah deactive kan facebook awak..sbb tak nak saya engat awak and jeles pasal wall to wall awak ngan pompuan lain..awak kan putera saya..mesti lahh saya engat awak..then awak ckp nak kuar nak beli mknan..okey..then awak ckp iloveyou..awak tahu selame 4 hari kite bersame awak tak pernah ckp mcm uhh..hari niehh baru awak ckp..saya nak balas balik p awak ltak fon..ermmm..saya pon sayang awak jugak..

pukul 8..someone call..dye ckp famy excident..sambil nages..what? saya engat die tpu..then dye ckp betul and otw pegi hospital..saya ttup fon sbb tak nak dgr..then dlm 10.30 mak ngah famy call..nages2..ckp kiteorg ade gado o pape je..saya ckp tade..tp ptg tdie ade call..then mak ngah dye off fon..what saya nak tahu keadaan dye..saya tak abes ckp lg..then teringat no membe famy and tex bdak uhh..ckp famy mcm mne okey? dye koma..saya lemah mcm nak pengsan..saya tak pernah mcm niehh..

famy, awak mesti bertahan demi saya..tolong..saya sentiase ngan awak..walau pon kite jauhh..saya doa kan awakk...famy awak mesti tahu yg saya sayang sangat2 kat awak..please jgn tggalkan saya..biarlah tempat dan siapa die saya and tuhan sahaje tahu...ckup lahh sekadar name famy ( bkn nme sbnar ) tok korang tahu... :'(

I Love My Readers..thanks for the read :)


Do Read,Do Like,Do Comment

1 comment:

ultraman fahmi said...

haha, kot ye pn xnk org tau.. xyah la gune name aq.. baek gune name aiman.. sbb aiman x kesa.. -.-"