20110218

SAYANG_SAYANG saye!!

family:-

En.mohd zaini bin mohd amin ;jantung haty saya;
Pn.siti rubiah binti abu bakar ;permata haty saya;
mohd shafiq bin mohd zaini;abg terhebad;
mohd idham taufeeq bin mohd zaini ;pengarang jantung saya;
mohd alif fiqri bin mohd zaini ;pangeran saya;
hanis zahidah binti mohd zaini ;sayang saya;
hannah zahirah binti mohd zaini ;darling saya;

putera:-

-tiada- ;hehe;


puteri:-


nuriman emira balqis binti hafiz ;cepat tggi auu;
syazika amira binti suhaimi ;cepat lahh gemokk;
nurul syamimi aida binti baharudin ;jgn menyembor auu;
norafika binti kamarudin ;mehh kite diet bersama;
maisara binti anuwar ;jgn tacingtacing au;

mencintai:-

syahidah arisa binti sulian ;saya sayang awakk;
elya elyana ;saranghae;

si cilik:-

fatin farhanah ;si milo saya;
eyqa farhah ;jgn lahh tggi sgat;
farah huda azizan ;penari yg hebadd;


* saya sayang awak !!
* i love you !!
* saranghae yoo !!


  



   






I Love My Readers..thanks for the read :)


Do Read,Do Like,Do Comment

No comments: