20110216

blogger.com

oke actly memang jeles giler lahh kan tgokk blog yg chantek+lawa+cute+miut=CLCM..tp byk keburukannye..antaranya ialahh:-

*lembab giler nak mampos loading ehh..tah pape korang tarukk un aku tak tau..
*tah ape bende korang ltak biler aku in blog korang uhh..bunyi ehh satu hall..tengteng! haa..bingit tau takk..
*lawa tp kadang2 uhh entry ehh bkn3..
*byk yg korang megutuk org yg tak bersalah..n aku un tak tau sape hambe allah yg korang ktukk uhh..
*tp biler dahh jmpe muke sucii jer..kan??mcm tak besalah un ade gakk..padahal dah kutuk n malu an mangse uhh..
*biler srohh follow yg dungu bin bahalul uhh pon lurus lahh g follow..then korang follow dyeorg blek ke??haremmm..
*tp satu jer yg fara respekk giler lahh 4 kakak2 n abang2 yg dahh lame menapakk kat blog niehh kann..ayat baekk..blog un lawa..suci dan segar..
*biler bkak mesti senyumm jer..tade lahh kutuk org uhh kutuk org niehh..marah org uhh mara org niehh..
*tp tak tau lahh blkng2 mereka smue..tp yg pnting blog byk yg bg ilmu n bg pasal isu semasa..

terima kasihh sbb bg TUTORIAL uhh au..ianya amat membantu..tp hasil nye selalu tak mnjdie..hehe..sbb saya tak begitu pandai dlm hal itu smue..

p/s: pade yg terase mintakk maaf sesangat auu..saya hanye manusia biase yg slalu melaku kan dose! so i'm sorry..loveuguys
I Love My Readers..thanks for the read :)


Do Read,Do Like,Do Comment

No comments: