20110419

sick make me goyy..


sape bagi farah tumbuk muka die?? ahh farah benci demam..farah benci sakit..farah benci benci benci !..tp bkn benci sbb tuhan bg farah to smue..tp ianya buad farah jd malas..buad farah tak larat..tadi tido dlm kelas..farah benci..tp nak buad mcm mne..kepala farah betul2 tak larat nak angkat..farah tak sedap perut..ahh mkn ubat..lg lahh buad farah sakitt...cikgu ajar pon semua tak masuk..cikgu A tak dtg pulak to..lg lahh farah malas..then time balek too..farah nak pengsan dahh tp farah sembunyikan..sbb farah takot nntie tade sape nak tolong farah..farah takot nnti farah maluu..ahh..tak larat giler lahh..esk kene g skolah..sbb bufday eikaa..farah kene kuat kan semangat..goyy...

farah pandang keliling mcm berputar je..sampai rumah terus baring..penat giler..plus pening..ubat tak mkn lagi..sbb tak larat mkn ubat...byk sgat !..sape nak tolong mkn kan tok farah ?..to eman eika and mimie..thanks sbb bg perhatian tdie..aku sakit tak dpt layan korang sgt..aku tido tdie aku dgr mimie ckp farah asykk tdo jee..haha mimie kau mara aku tak lyn kau eh ? soryy lahh aku letih lpas mkn ubat..esok aku jjie aku layan kau okey..eman aku tak bape dgr kau ckp pasal masaalah kau tdie..aku ttbe2 pekak..p aku caver ckp pasal A kau..sbb aku tau kau ckp pasal dye kan ? haha..sorry sgt2 korang :')..

p/s: sayang korang sampai mati :')

I Love My Readers..thanks for the read :)


Do Read,Do Like,Do Comment

No comments: