20110408

like MONSTER


like monster ;D..cehh teringat kat adekk Eli..si monster yg baru nak berjinak uhh..HAHA..wooo..hary niehh penat giler..minggu dpan exam..gud luck 4 SMKSA..do your best dear..so today very2 tired lahh..tp yg penting ttbe2 ary niehh tak ngantok plak dlm klas..bgos2..niehh tandenye kene tdo awal selalu..

spatut ehh farah kene pegi sambut bufday iman sok..p masaalah ehh ade masaalah yg tak dpt di elakan..sorry lahh korang..iman kau jgn risau lahh aku tebus blik kesalahan aku nntie..sbb mse bufday aku kau pegi kan kan..sory lah sesangat yee..mimie kau jgn lahh emo sgt..aku mintak maaf ler sbb aku ade hall doe..yg terpakse ikot mak aku..*dah besar pon maseh ikot mak ag kan :p..

wehh tsyen tdie gempak gilee...!!..ttbe farah bole rapat ngan mirul kan..HAHA..tak bolee...ade org pnye..HAHA..mirul ahh bg jwapan salaa..aduhhaii menyesal giler g dpan tdie doe...adehh..tak g depan ag dahh..tergolek terlentang smue ade lahh..tp masaalah ehh farah gak kene uhh..anis ade ubi ade batas ade ary aku blas wehh...kau siap kau..aku pkir aku baek je ary niehh..

p/s: farah sentiase baik :D

I Love My Readers..thanks for the read :)


Do Read,Do Like,Do Comment

No comments: