20110403

kita gadoh sebab perkara BODOH :'(


.2011..nih kali kebape kita gaduh kawan??nmpak tak luke kat atas uh??ianya lebih luke dry yg kau sangke kan..hati aku sakit sgt setiap kali gaduh ngan kau..

.aku taknak gaduhgduh ngan kau lahh..sbb aku syg kan kau..dah mcm2 kita buad same2 kan??suke duke ketawa riangg..kita dah laku kan semue too..kau dah lpe ke??tolong lahh jgn berubahh..aku nak kau yg dulu..aku dahh byk kali skit aty...tp sbb kan aku syg kan kau..aku lpe kan sgale2 nye ttng kesakitan aku..

kau yg DULU :-
  • kau pendengar yg setia..
  • kau takot nak sakitkan aty aku..
  • kau selalu mintak maaf klau kau ade buad salah..
  • aku nak kau yg 8 bulan lalu..
kau SEKARANG sejak pertengahan bulan yg lepas :-
  • kau dah mule skit kan aty aku and kau buad tak tau je..
  • kau dah mcm jauh kan diri kau..
  • kau selalu buad muke dgn aku..
  • kau buad aku nagis..
.actly aku taknak bg tau smue..nieh je yg termampu..bole kau kembalikan kau yg DULU??aku nak kau yg DULU..tolong jgn pernah berubah..maaf lahh klau aku tak menepati cite rase kau..kau nak kwn yg matured kan??..aku bkn matured..maaf...tp aku akn cube berubah..joesonghabnida..sorry..maafkan aku..


p/s: Real friends are not those who are always around when everything’s almost perfect. They’re the one’s who dig deep when you’re down just to pull you up and say, “Everything’s gonna be alright…” 
saya tak ckup sempurna..maafkan saya :'(

.

I Love My Readers..thanks for the read :)


Do Read,Do Like,Do Comment

No comments: