20110413

angah :)


bole dunie patah balik semula?? boleh farah perbaiki kesalahan farah yg dulu?? bole tak??..farah nakk org bole terima keadaan farah, bole simpan segale masaalah farah dgn family farah, keburukan family farah..kesakitan, kesedihan, kegembiraan farah..farah nak kongsi to smue dgn seseorg yg farah percaye..bknnye keburukan farah di sebarkan ke seluruh dunie..farah tau farah tak sempurna tp at least farah try untuk menyempurnakan diri farah setiap hari..farah tau dlm family farah ade org istimewa atau lbih tepat OKU..tp to bkn kehendak die untuk dilahirkan mcm to..korang pulak tade hak nak kutuk die..sape plak korang nak ckp die mcm to?? kau perfect sgat ke??please lahh..

dan kau tak payah nak kutuk2 family aku..kau knal sgat ke family aku?? aku pon bkn nak sgat kutuk family kau balik..tah dari ceruk mne tah..lantak kau lahh klau kau nak aim aku ke ape ke kau nak bwk geng kampung bagang mne ke..lantak kau ahh..aku sikit pon tak tkot..sbb mulut kau to tade insuren tau tak..mak bapak kau tak pena ajar kau tok jge  setiap kali ape yg kau ckp kan...family kau ajar kau tok kutuk family org kan..sbb family kau uhh sempurna sgat kan..maaf lahh klau mulut aku lbih laser dry mulut kau..kenape kau tak blas mse aku mara kau tdie?? nmpak sgat kau niehh lelaki kecut kau tau..malu lahh sikit..mak nyahh pon berani..

niehh lg sorang...aku buad andaian je kan..klau cinta gagal mnenye kita bole try tok lbih baik kan..mcm to jgak pese..gagal sekali tak bermane gagal to selame nye..yg kau nak ckp aku gagal dlm cinta gak pahal...aku dahh ckp andaian kau tak paham bhase ke..kire untung lahh gagal cinta dari salah pilih..dah tak tau beza ke betina ke jantan ha..jgn ckp org klau diri sendiri tak betul..pikir sebelum ckp sayang..

niehh gambar abg farah yg no 2..walaupon tak sempurna dri segi fizikal dan minda tp dye tau pikir sebelum nak buad sesuatu..klau die tak pasti die mesti tanye kite org..memang lahh korang tak paham die ckp ape..tp bg kami sekeluarge dah terbiase..walaupun korang nak ckp ape or nak ckp pape ttang die..farah cume ckp..suatu hari nntie anak o keterunan korang mcm die..terma lahh dgn redo..dan engad lahh ape yg korang buad kat die..tuhan to maha adil kan?? so pkir sebelum ckp :)


niehh lahh muhd idham taufeeq..atau org pggil angah jee..so klau korang nak ckp pape pasal die..hak korang..bia tuhan je blas..angah farah syg angah :)

I Love My Readers..thanks for the read :)


Do Read,Do Like,Do Comment

No comments: