20110324

DOMO-CET..

dah ramai org minat DOMO kan kan kan...aishh..farah dulu minat cj7 tp setelah ptus asa nak mencrik ehh redoo jelaa..so farah pilih DOMO..tp cj7 tetap dihaty..hehe..okey ade byk farah punya koleksi dlm laptop nihh dan ade jgak sumber3 dary MR. GOOGLE..japjap sedang upload..jap ehh..


iman bufday kau tak lme lgi kan kan kan..kau nntie jgn lpe beli lakk auu..aku nak mkn..pastikan dari secret recipes au..HAHAHAHA..jgn lupa..aku mimie ngan iekaa nak mkn..megidam dohh XD...


korang nmpak tak ape farah nmpak??itu pon kalau korang belum buta lagi..kalau rabun pakai cermin mata..DOMO warne HIJAU??pernah nmpak tak??aishhmann...aku taks suke lahh warne hijau niehh..geli ketiak iman kalau nmpak agak ehh..HAHA..kami dah suke warne  COKLAT..hehe..




niehh tok kaum lelaki..yg nak g masjid ke surau ke..baru ade semangat..HAHA..smpai pak iman pun naik jeles tgok kopiah korang..GAMBAR DOMO..HAHA..tok iman kau beli kan afiq kau niehh lg bagos dari topi tah pape uhh..HAHA..t ary2 dia g masjid..HAHA




HAHA..farah dahh ade topi niehh..jeles tak jeles tak??HAHA..lawa tau..18 hengget..mahal wooo...tp ayh yg bayarkann..HAHA..lantak lahh yg penting saya ade..HAHA




nntie ayah nak belikan tok saya..HAHA..*tipu2..mahal lahh.. name bende nieh i-DOMO..name un megancamm..belikan tok farah bole??bole lahh ehh..HAHA..


background iman nye blog..HAHA..saje je curik..tape kan iman kan..dia tak marah lahh..dia mne ade berani..goyy..HAHA




kalau ade beg niehh komfem farah lulus pmr..sbb semangat!!hehe..iman nnti ary jdie kau..kau doa lahh aku dapat byk duit..t smue barang DOMO aku belikan tok kauu..betul mann kau kene doa kan je..HAHA




terima kasih kerana meminati DOMO..i LOVE you..hehe


I Love My Readers..thanks for the read :)


Do Read,Do Like,Do Comment

No comments: